2017(e)ko maiatzaren 19(a), ostirala

ZAZPI ANTXUMEAK
Ama: Kaixo! Ni ama naiz.
Antxumeak: Egun on, gu antxumeak gara!
Antxume txikia: Ni antxume txikia naiz.
Otsoa: Kaixo, ni otsoa naiz.

Antxumeak: Gu, zazpi antxumeak gara, eta gure amarekin bizi gara. Amak lan asko egiten du, gu zaintzeko.
Ama: Umeak, ni lanera noa. Ni kampoan nagoen bitartean, ez ireki atea inori. Otsoa hemen inguruan dabil eta jan egingo zaituzte.
Antxumeak: Ai, ama zer beldurra! Es digu inori atea zabalduko
Otsoa: Ama badoa, antxumeak bakarrik daude etxean, eta nik denok jango ditut. Ja ja ja
(Tok, tok, tok)
Antxumeak: Nor da?
Otsoa: Ni ama naiz, zabaldu atea
Antxume txikia: Gezurra! Zu ez zara ama, gure amak ahots fina esta gozoa dauka, eta zurea es da fina. Alde hemendik!
Otsoa: Oso azkarrak dira antxumeak, baina ni azkarragoa. Oilategira joango naiz, eta arrautzak jango ditut, eta gero ahots fina eta fozoa izango dut.

(Tok, tok, tok)
Antxumeak: Nor da?

Otsoa: Ama naiz, ireki atea!
Antxumeak: Ez, erakutsi hanka bat ate azpitik
Otsoa: Begira, begira!
Antxume txikia: Gezurra! Zu ez zara ama. gure amak hankak zuri-zuriak ditu eta zurea beltz-beltza da. Alde hemendik!
Otsoa: Idea ona ditut errotara joan naiz, irina hartuko dut, eta hankak irinetan sartuko ditut zuri-zuriak jarri arte.
(Tok, tok, tok)
Antxumeak: Nor da?
Otsoa: Ama naiz, ireki atea.
Antxumeak: Erakutsi hanka bat.
Otsoa: Begira, begira nire hankak zuriak dira.
Antxumeak: Bai, ama da! Ireki, ireki
Otsoa: Grrr... Ni otsoa naiz, eta guztiok jango ditut
(Ñam, ñam, ñam)
Antxume txikia: Ni ez, erloju han horietan eskutatuko naiz
Ama: Kaixo! Umeak, non zaudete?
Antxume txikia: Ama, ama ni hemen nago otsoak, ni ez jan, baina nire anaiak jan ditut.
Ama: Salbatuko ditugu. Goazen!
Antxume txikia: begira, begira han daude. Sabela irekika dugu zurrungaka
Otsoa: Zzz! Grrrr!
(Kiss, kiss)
Antxumeak: Ama, zer poza!
Ama: Orain, harriak sartuko ditugu sabelean eta josi egingo dut
(Chas, chas, chas)
Otsoa: Aaaaa, egarri naiz. Banoa ura edaterra
(Push, push)
Otsoa: Lagungu, lagundu mesedez, lagundu
Antxumeak: Ja ja ja. Elkarrekin gaude berriro zer ongi!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina