2017(e)ko maiatzaren 20(a), larunbata

MARIZIKIN

MARIZIKIN 
GIDOIA

Marizikin: Kaixo, ni Marizikin naiz!
Ama: Isilik, Marizikin eta hasi garbitzen!
Marizikin: Zer lan gogorra!
Milia: ixildu eta lanera. Tori erratza
Milia: Agur Marizikin festara goaz eta zu hemen geratuko zara
Marizikin: Buaaa! Buaaa! Oso triste nago!
Maitagarria: Zer gertatzen zaizu, Marizikin?
Marizikin: oso triste nago nire ama eta nire ahizpa festa batera joan direla  ni Gabe!
Maitagarria: zergatik?
Marizikin: oso itsusia naiz eta!
Maitagarria: Ez, ez! Itxoin momento bat! Bidibu babidi bu!
Marizikin: Oh, oso polita nago eskerrik asko!
Maitagarria: Jauregira joan nahi duzu?
Marizikin: Bai nozki
Maitagarria: vaina 12:00etan dena desagertuko da
Printzea: oso polita zara! Zein da zure izena?
Marizikin: Etxera joan behar naiz ordua de eta
Milia: Printzea oso polita da! Berarekin ezkondu nahi dut!
Printzea: Oso pozik nago zu hemen zadelako
Marizikin: Barkatu ordua da! Etxera joan behar dut! Agur agur!
Printzea: Baina itzoin! Zure Zapata galdu duzu!
Printzea: Eskondu nahi dut zapata haren jabearekin
Milia: Egun on! Atea jo dute! Nor izango da?
Milia: Kaixo printzea!
Printzea: ehh…kaixo! Jarri zapata mesedez
Milia: ondo. Begira nire zertokiarena da!
                        “JAUREGIAN”
Printzea: Ez, ez da zure tamoinakoa
Ratón: Milia gezurti handi bat da! Eza da zapataren jabea. Marizikirena da.

                 “MARIZIKIN GELAN AGERTU DA”
Printzea: zure zapata da?
Marizikin: kaixo, bai, nirea da!
Ama: ZER?! Zu ez zinen festara joan!
Marizikin: Bai, nire maitagarriaren laguntzarekin joan nintzen
Printzea: Asko maite zaitut!
Marizikin: Nik 

1 iruzkin:

  1. Kaixo guztioi, benetan lan egin zuen eta harro nago testigu ere bai. Nire senarrak beste neska bat utzi ninduen. Oso gaizki sentitu nintzen, baina niregana itzultzea espero zuen. Egun batean, emakume batek senarra ezagutu zitzaion mezu bat ikusi nuen eta lagundu zidaten profeta hau lagundu nahi nuela erabaki nuen, nire harremanak huts egin zuenez. Lan espiritualean sinesten ez dudan arren. Gogotik saiatu nintzen etsi nintzela, baina nire harritu nintzela profeta honek lagundu zidan, eta nire harremana ezin hobea da orain nire senarra erregina bezala tratatzeko lagundu zidanelako, jada ez zitzaidan maite izan esan zidan arren. Beno, ezin dut asko esan, baina zure harremanarekin arazoak badituzu, hona hemen helbide elektronikoa (palaceofsolutions@gmail.Com). Zure bikotea behin betiko itzuliko zara. Edo jarri harremanetan bere whatsappera +2348138513961

    ErantzunEzabatu