2017(e)ko maiatzaren 20(a), larunbata


TXOKOLATEZKO ETXEA

HANSEL: Ni Hansel naiz eta gozokiak gustatzen zaizikit
GRETEL: Ni Hanselen arreba naiz eta animaliak gustatzen zaizkit. Nire izena Gretel da.

AITA: Hansel, Gretel etorri hona
GRETEL: Zer nahi duzu aita?
AITA: Gaur basora joango gara egurra hartzera
HANSEL, GRETEL: Bai, aita zurekin joango gara.
HANSEL: Hartu adarrak, Gretel
GRETEL: Bai eta zuk enborra moztu behar duzu (Lanean…)


GRETEL: Hansel, non dago gure aita?
HANSEL: Ez dakit, gaua da eta ez dut ezer ikusten
GRETEL: Orduan, goazen zuhaitz horretara. Han lo egin ahal dugu eta bihar etxera itzultze saiatuko gara.
HANSEL: Ongi, ideia ona da.


(Goizean…)
HANSEL:  Gretel, esnatu. Zuk ere ikusten duzu hori? 
GRETEL: Zer? Etxe hori?
HANSEL: Bai, goazen etxe horretara. Bere teilatua txokolatezko da, bere tximiniak gosokizkoak dira eta bere hormak turroizkoak dira.
GRETEL: Uahhh! Goazen korrika Hansel, oso goseak nago eta.
HANSEL: Zer hormak hasiko gara?
GRETEL: Horma hau.
SORGINA: Zer egiten ari zarete? Sartu, sartu nire etxera!
HANSEL ETA GRETEL: Oso ongi, eskerrik asko.
SORGINA: Aizu mutiko sartu kaiolan!
HANSEL: Ez, ez mesedez
SORGINA: Bai, loditzen zarenean, jango zaitut eta zu neska garbitu etxea. JA, JA, JA
HANSEL: Ez mesedez! Gretel lagundu, ez utzi bakarrik!
GRETEL: Nik ez dut etxea garbitu. (NEGARREZ)
SORGINA: Isildu, tori erratza


(Beste egun batean)
HANSEL: Gretel lagundu, sorgina sukaldean dago, hartu giltza hori.
(Gretelek atea irekitzen du)
GRETEL: Atera, Hansel!
HANSEL: Begira Gretel, sorgina sukaldean dago. Orain bultzatuko dugu.
GRETEL: Idea ona da. Bat, bi eta hiru! Barrura!
(Sorginak oihukatzen du)
GRETEL: Oso ongi, orain goazen sorginen gelara bitxi batzuk dauka eta.
HANSEL: Ongi orain, nola joango gara etxera?
GRETEL: Begira zisne hori, berak emango gaitu.
HANSEL: Berarekin itzuliko gara!
GRETEL: Ongi




(Bere etxean)
AITA: Hansel, Gretel, non egon zarete?
HANSEL: Istorio luze luze bat da, aita.
AITA: gero kontatuko diguzue. Orain goazen jolastera!
HANSEL, GRETEL: Oso ongi

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina