2018(e)ko maiatzaren 10(a), osteguna

AMAIA ROMERO

AMAIA ROMERO

 Nik Amaia Romero aukeratu dut deskribapen bat egiteko. Amaia, OT telebista programa abeslaria da. Amaia ospetsu egin da OT telebista programarengatik. 19 urte ditu eta Mendillorri, Iruñeako auzo batean bizi da. Neska altua eta arrunta da. Buru handia du, bere begiak txikiak eta marroiak dira, ilea bezalakoa, ilea izurtua da ere bada. Bere sudurra handia da.

    Amaia jatorra, irekia eta atsegina da. Pertsona oso ona da. Eta oso dibertigarria da. Musikazalea da; guitarra eta pianoa jotzen ditu. Nik uste dut Amaia ondo abesten duela. Aurreko hilabetean OT irabazi zuen, eta finalean Aitanaren contra abestu zuen. Eta maiatzean bere mutil lagun (Alfred, beste OTko abeslaria da) eta bera Eurovisionera joango dira Espainako orrezkatuko, eta nik irabaztea nahi dut! 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina