2016(e)ko martxoaren 10(a), osteguna

ELKARRIZKETA
ANE: Kaixo ni Ane naiz eta ETB2ko aurkezlea naiz eta Tartalori elkarrizketa bat egingo diot. Kaixo Tartalo nolakoa zara zu?
IÑIGO: Guapoa naiz. Ez da ikusten ala? (Ja, ja, ja). Nik begi bat dut eta gizon erraldoia naiz. Lanbidez artzaina naiz. Ni egun osoan haserre nago.
ANE: Eta zer duzu kopetan?
IÑIGO: Nik kopetan begi bat dut eta begia urdina da. Nire begia handia da.
ANE: Non bizi zara zu?
IÑIGO: Ni Euskal Herriko mendian bizi naiz.
ANE: Orain Irenek Galtzagorriri elkarrizketa bat egingo dio agur!!!


IRENE: Kaixo Galtzagorri, zer moduz zaude?
CHRISTOPHER: Kaixo ni oso ongi nago.
IRENE: Eta… nolakoa zara zu?
CHRISTOPHER: Nik txiki- txikia naiz eta Euskal Mitologiaren Pertsonaia bat naiz. Ni bihurria, bizia eta jostalaria naiz.
IRENE: Non egoten zarete normalean?
CHRISTOPHER: Gu orratzontzietan  bizi gara.
IRENE: Zer gustatzen zaizu?
CHRISTOPHER: Nik kutxatik ateratzea eta desioak betetzea gustoko  ditut.
IRENE: Oso interesgarria, asko gustatu zaigu zurekin egotea. Laster arte galtzagorri!!!!!
CHRISTOPHER: Ez horregatik!!!



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina